Ground Control Manager

Location 東京都
Job type Permanent
Salary Negotiable based on Experience
Reference 35366

COMPANY OVERVIEW

Fast-growing advertising company specializes in localization

JOB RESPONSIBILITIES

  • Be a contact person to maintain employee experience
  • Be a first contact person for all office operation issues for both regional and global
  • Understand the culture and core values to grow the company culture
  • Manage local communication strategy to keep office connected and share global content with a local view
  • Create weekly office newsletter, coordinate team meetings, manage local display content etc

REQUIREMENTS

  • Minimum of 3 years experiencing general affairs/ back office in the creative industry
  • Native level of Japanese with Business level English

    【会社概要】

    ローカライゼーションに特化した急成長中の広告会社

    【職務内容】

    • 従業員の環境を維持するための窓口となる
    • 地域およびグローバルのオフィス運営に関するすべての問題の最初のコンタクトパーソンとなる
    • 文化やコアバリューを理解し、企業文化を発展させる
    • ローカルコミュニケーション戦略を管理し、オフィスとのつながりを維持し、グローバルなコンテンツをローカルな視点で共有すること
    • オフィスニュースレターの作成、チームミーティングのコーディネート、ローカルディスプレイのコンテンツ管理など

    【応募資格・条件】

    • クリエイティブ業界での総務/バックオフィス経験3年以上
    • ネイティブレベルの日本語とビジネスレベルの英語力